14 octombrie 2011

O întrebare

Mi-e din ce în ce mai drag blogul ăsta. De când a apărut sunt cu ochii în patru după locuri care-l au pe "vreausastausieuaici" şi am făcut un mic clasor cu tot ce am găsit până acum.
În timp mi-am făcut curaj şi mi-am dorit să se întâmple mai mult decât să culeg case de internet. M-am hotărât să vin pe la casele voastre, să le pozez şi să le iau un interviu prietenos. Nu sunt cunoscătoare în ale design-ului, nu mă pricep dar îmi place să admir şi să ascult poveşti legate de obiecte, oameni, locuri şi vise dragi. Am deja câteva persoane pe listă şi sunt pe cât de nerăbdătoare, pe atât de încântată. :)
Mi se pare greu să ajung în casele voastre, aşa că vreau să vă întreb:
Aţi fi deschişi pentru aşa o treabă?

7 comentarii:

  1. In sfarsit!! Ma bucur ca ai venit cu ideea asta! Ti-as fi prezentat locul pe care eu il numesc "acasa", insa sunt plecata din tara. Te invit in Anglia, insa. Sunt convinsa ca o sa ai povesti de cules. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu da da! Nu am o casa de lux, nu am o casa renovata, nu am o casa foarte moderna. Dar am o acasa. Si vreau sa vrei sa stai si la mine putin putin... Au mai vrut si i-am mai lasat :)
    Uite aici si aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi de raspuns!
    @Malina Acum as zbura! :D Dacă o să am ocazia, te caut şi în gaură de şarpe.
    @Liz Vai de mine! Deja îmi doresc să stau la tine! :) Vin, vin, vin! Tu eşti din Galaţi?

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact. Galati. Locuiesc cu o pisica neagra si vreo 10 pestisori de acvariu. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Va tebui să plănuiesc o excursie până la tine în oraş. Te ţin la curent. :) Pisica mea albă salută pisica ta neagră!

    RăspundețiȘtergere
  6. te astept si la mine!!in Tohanu Nou/Zarnesti oricand!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulţumesc! :) O sa am câte un loc de pozat în fiecare excursie. Trebuie sa fie foarte frumoasa yona in care locuiesti!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...