1 noiembrie 2011

Casele din Bruges merită aşa trataţie

De fiecare dată când plec în vacanţă îmi propun să-mi fac bagaj mic şi comod. Vara asta mi-a ieşit. Am decis că nu am nevoie de mare lucru atâta timp cât merg în Bruges.
Am plecat cu un ghiozdan şi mi-a fost nemaipomenit de bine până când am ajuns în magazinul Dille & Kamille! Îmi venea să cumpăr tot ce găseam pe rafturi şi de fiecare dată când puneam mâna pe ceva, îmi aduceam aminte de ghiozdanul meu mic şi comod.


A fost crunt să găsesc toate instrumentele posibile şi imposibile pentru iubitorii şi preparatorii de ceai, toate obiectele utile pe care ţi le poţi dori în bucătărie, grădină, baie şi alte colţuri de prin casă. Pentru un oraş ca Bruges cu aşa case nici nu văd cum nu ar exista magazine precum Dille & Kamille.
Am iesit din magazin cu o plasă de pânză pe care o iubesc dar din Bruges am ieşit numai cu amintiri plăcute. Promit un articol cu poze din oraşul în care aş fi vrut să râmân până la adânci bătrâneţi!
Va urma! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...