6 decembrie 2011

Din an în an la Celia şi la Ina


Acum un an am fost prima oară în casa Inei şi a Celiei. Petrecere supriză, oră târzie, mulţi oameni şi voie bună. M-am simţit atât de bine şi de relaxată, încât m-am întins în dormitorul Inei pe la jumătatea petrecerii, fără nicio intenţie să adorm. Intenţie nu a fost, dar m-am trezit a doua zi la amiază.
Duminică seară am fost din nou în vizită. Casa călduţă, energia bună şi şase fete cucuiete. Am stat la taclale, am ascultat colinde şi am făcut duminica mai bună. Toată gaşca spune că surorile au o casă în care se doarme cu plăcere şi spor, iar ca să fie şi mai convingător Olivia a tras un pui de somn.


Când apare, soarele se vede numai bine. Când apune, se vede la fel de bine. Cât e zi, casa-i luminată, iar dacă mă întrebi de ce aş vrea să stau în casa lor, spun tare şi răspicat: pentru ferestrele alea mai mari decât mine! Aşa privelişte nu am mai văzut nici măcar la casele mai mari.
Am votat măsuţa colorată ca măsuţă preferată. E cea mai cea din câte s-au văzut. Al doilea în top e peretele vesel cu buline verzi. Apoi masa din bucătărie, biblioteca plină de tot felul de năzbâtii, apoi canapeaua super confortabilă, apoi pisicile! Mie nu-mi prea stă gândul la plante de casă, dar plantele din casa lor se simţeau şi arătau atât de bine că-mi vine să-mi iau şi eu câteva să le port de grijă!
E frumos tare la Celia şi Ina! Spuneţi voi de nu-i aşa! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...